پسربچه‌ای که قبل از کریسمس هزاران کادو گرفت + فیلم و تصاویر

جاکوب تامپسون پسربچه 7 ساله‌ای که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، کریسمس را پیش از موعد جشن گرفت و به همین مناسبت هزاران کادو دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسربچه 7 ساله‌ای که به دلیل بیماری‌اش کریسمس را زودتر جشن گرفت.

جاکوب تامپسون 7 ساله به دلیل مبتلا بودن به بیماری سرطان پیش از دیگران کریسمس را جشن گرفت. پدر و مادر جاکوب با اشتراک گذاشتن تصویر جاکوب در فیسبوک از مردم خواستند تا در آخرین جشن کریسمس فزندانشان حضور داشته باشند. 

آنها با انتشار تصویر او، اعلام کردن به احتمال زیاد جاکوب به دلیل ابتلا به نوعی سرطان خاص که معمولا در میان کودکان زیر 5 سال شیوع دارد، نمی‌تواند تا کریسمس زنده باشد و این جشن را ببیند. به دنبال انتشار این پست، 66000 کاربر، پس از دیدن این در صفحه فیسبوک والدین جاکوب، با آنها همدردی کرده و در شادی جشن پیش موعد کریسمس با این پسربچه دوست داشتنی شریک شدند. آنها هدایای بسیاری را برای جاکوب فرستادند. تعداد این هدایا به قدری بود که در و دیوار اتاق بیمارستان پر بود از کارت‌های تبریکی که به مناسبت کریسمس برای او ارسال شده بود و تعداد زیادی کادو که همه آنها شعف و شادی وصف نشدنی را برای این فرشته کوچک به ارمغان داشت. و اما در میان هدایا، بسته‌ای با نام آرنولد قهرمان بدن‌سازی جهان خودنمایی می‌کرد. هدیه‌ای که بیش از سایر هدایا جاکوب را خوشحال کرد. متن کارت روی بسته حاکی از تبریک ویژه آرنولد برای جاکوب بود. 

تصاویر و  ویدئویی از این  جاکوب و هدایای دریافتی‌ حاصل از ابراز دوستی مردم با این پسربچه را در ادامه مشاهده می‌کنید.  

پسربچه

پسربچه

پسربچه

پسربچه

انتهای پیام/

هزاران کادو برای پسربچه قبل از کریسمس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.